• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Artykuły naukowe | Articles
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Artykuły naukowe | Articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorŁaszkiewicz, Anna (5)Rudolf, Wawrzyniec (2)Stawiszyński, Marcin (2)Walińska, Ewa (2)Dembowski, Przemysław (1)Dutkiewicz, Mateusz (1)Golik-Górecka, Grażyna (1)Gregor, Bogdan (1)Jędrzejczak, Ryszard (1)Kaźmierska-Jóźwiak, Bogna (1)... zobacz więcejTematwartość (4)value (3)współtworzenie (3)competitive advantage (2)customer behavior (2)development (2)disclosure (2)financial statements (2)handel elektroniczny (2)innovation (2)... zobacz więcejData wydania2020 - 2021 (4)2010 - 2019 (20)2004 - 2009 (2)Has File(s)Yes (26)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 26

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym 

Stawiszyński, Marcin; Łaszkiewicz, Anna (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)
Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ...
Thumbnail

Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Thumbnail

Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
Thumbnail

CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Thumbnail

Images of Person-Organization Fit: Elements Affecting Employee Organizational Behavior 

Światek Barylska, Ilona (Faculty of Commerce and Management Studies University of Kelaniya, 2017-02-09)
The purpose of the paper is to build upon the existing literature a new approach to personorganization fit, in particular, employees’ perception of the P-O fit, taking into consideration two main criteria: 1) the level of ...
Thumbnail

The reevaluation of communication in customer approach – towards marketing 4.0 

Tarabasz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013-12)
As nowadays cooperation, interaction and dialogue with the target group seem to be more important than simple customer orientation, such amendments reflect marketing management and require the reevaluation of communication ...
Thumbnail

Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny 

Dutkiewicz, Mateusz (Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)
Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...
Thumbnail

Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty 

Laszkiewicz, Anna ORCID (IBRKK, 2018)
Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ...
Thumbnail

Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce 

Gregor, Bogdan ORCID; Łaszkiewicz, Anna; Stawiszyński, Marcin (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)
The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ...
Thumbnail

Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi (przypadek rolniczej gminy Łowicz) 

Winnicka-Popczyk, Alicja ORCID (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016)
W artykule poruszono problematykę dotyczącą rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych na obszarach wiejskich. Dokonano analizy przyczyn ich powstawania, pełnionych funkcji, potrzeb wspierania oraz zaleceń dalszego funkcjonowania. ...
  • 1
  • 2
  • 3

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności