Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 25
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)
Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ...
Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji
(IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
(IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES
(Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Images of Person-Organization Fit: Elements Affecting Employee Organizational Behavior
(Faculty of Commerce and Management Studies University of Kelaniya, 2017-02-09)
The purpose of the paper is to build upon the existing literature a new approach to personorganization fit, in particular, employees’ perception of the P-O fit, taking into consideration two main criteria: 1) the level of ...
The reevaluation of communication in customer approach – towards marketing 4.0
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013-12)
As nowadays cooperation, interaction and dialogue with the target group seem to be more important than simple customer orientation, such amendments reflect marketing management and require the reevaluation of communication ...
Marketing Analytics and Scope Big Data in Practice of Enterprises
(Filodiritto Publisher, 2020-05)
The aim of a paper is presentation of modern and the most advanced issues of a marketing analytics, which is defined by the scope of Big Data. An internet analytics or more precisely marketing analytics enables to perceive, ...
Myślenie projektowe a projektowanie organizacji
(Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2018-11)
Marketing interesariuszy - nowy wymiar marketingu relacji
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014-08)
Dynamiczne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw ostatnich lat rodzą pytania na ile dotychczasowe koncepcje marketingu stanowią wystarczające narzędzie do osiągania założonych celów przedsiębiorstw. Sama koncepcja marketingu ...
Rola zasobów relacyjnych w budowaniu konkurencyjności regionu w zapisach strategii rozwoju województw 2020
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014-10)
W opracowaniu podjęto próbę spojrzenia na konkurencyjność regionu z perspektywy, rozwiniętej w sektorze przedsiębiorstw, teorii zasobowej. W myśl tego podejścia organizacja terytorialna chcąc korzystać z zasobów będących ...